Algemeen

Focus van Assutron op digitaliseren én digitaal tekenen via smartphone

Wij hebben het genoegen u mee te delen dat het voortaan mogelijk is om de gegevens van uw verzekeringscontracten die u bij ons hebt, online te raadplegen.

U hebt snel informatie nodig over uw verzekeringen maar u kunt ons niet bereiken? Vanaf nu is dat geen probleem meer!

Wij stellen immers voor om GRATIS uw ‘klantenzone’ te activeren op onze website zodat u altijd een geactualiseerd zicht hebt op uw contractgegevens en ons 7 dagen op 7, 24u/24 kunt bereiken.

Hoe toegang krijgen tot uw klantenzone?

Optie 1: vraag uw toegang aan d.m.v. registreren:

  • Surf naar onze website specifiek voor MyBroker: https://ibp.portima.be/IbpAuth/Auth/Login?o=73646&l=nl&urlSrc=https://ibp.brio.be/cs/Account/LogOn
  • Vul uw gegevens in
  • Geef uw e-mailadres in
  • Wij krijgen bevestiging dat u toegang wenst tot uw dossier en wij doen het nodige

OF

  • stuur ons een mail naar info@assutron.be en wij regelen uw toegang

Op het moment dat de activatie rond is, dan kan u de MyBroker-app downloaden via Google Play of App Store. Hierbij vindt u alvast de linken:

Zelfs kan u deelnemen aan acties of wedstrijden en genieten van voordelen via de Pronto-app. Deze is terug te vinden in de Google Play of App store via volgende linken:

Hierbij is een eenmalige activatiecode nodig, zijnde: 043968

Naast deze app is er ook een mogelijkheid om deel te nemen aan acties die nationaal georganiseerd worden… de Pronto-app: Eenmalige activatiecode is 043968

Wij hopen dat deze volledig gratis dienstverlening aan uw wensen voldoet. Aarzel niet ons te contacteren op het nummer 03 774 22 51 indien u verdere inlichtingen wenst.